2007/12/16

ble ble bla bla

W mojej glowie ostatnio zaczal sie rodzic pomysl na cykl, reportaz, dokument... mam nadzieje ze nie zabraknie mi cierpliwosci i ze poczynie jakis tam krok do przodu w mojej fotografii. Jak na razie jedna rolka poszla, wiecej nie bo chory jestem i nie chce parugodzinnym pobytem na dworze jeszcze bardziej sie doprawic. Na razie fotki raczej szkicowe, pokazujace raczej srodowisko niz ludzi, ale na ludziach chcialbym sie ostatecznie skupic. Fotki robione praktica na fomapanie dwusetce. Praktica zacina na 1/125 wiec sproboje z Yashica 270, troche lepszy sprzet z af-em i automatycznym przewijaniem filmu. Poproboje tez z filmami: ilfordem pan 400 i kodakiem tri-x 400.

na poczatek jedna fotka ze starego miasta, u fryzjera :) reszta fotek do projektu










No comments: